سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت سوئیچ و ریموت خودرو

فروش ریموت وسوییچ بنز

    نظر

ساخت سوئیچوریموت  بنز از جمله خدمات تخصصی مرکز نگین غرب می باشد. برای انجام خدمات بر روی این سوئیچ ها نیاز به دستگاه های تخصصی و همچنین نیروهای متبحر می باشد. تا به کامپیوتر سیستم دسترسی پیدا کرده و برنامه ریزی های لازم را برای کددهی و تعریف ریموت بر روی میکروچیپ انجام دهیم.

پیدا کردن و ساخت کلید ماشین لوکسی مانند بنز در صورت مفقود شدن یا شکستن شاید بسیار دشوار باشد. مرکز تخصصی نگین غرب با کادری مجرب و تجهیزاتی مدرن آماده ساخت هرگونه کلید یدک و ساخت سوئیچ وریموت بنز فابریک و اورجینال برای شما عزیزان می باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل در سریع ترین زمان به شما خدمت رسانی کند.

اگر هر زمانی از شبانه روز و در هر کجای ایران از جمله تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و … سوئیچ و ریموت شما دچار مشکل شود با تماس شماره های 09124802295، 02122297397، 44299085، 44299069، 09385881754 از خدمات ما در محل خود بهره مند شوید.

  • بازکردن درب بنز توسط متخصصین نگین غرب در محل شما
  • تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی با مناسب ترین تجهیزات و متخصصین مجرب
  • تعریف ریموت بنز با ابزار ویژه مناسب با مدل خودرو شما
  • کددهی ریموت بنز و خام نمودن و برداشن کد ریموت در کوتاه ترین زمان
  • ساخت سوئیچ و ساخت سوئیچ یدک بنز برای بالا بردن امنیت خودرو شما
  • ارائه خدمات تخصصی ساخت سوئیچ مرسدس بنز mercedes benz
  • پروگرام و تعریف ریموت بنز
  • ساخت کلید و ریموت گمشده بنز با پیشرفته ترین تجهیزات مناسب مدل خودرو
  • پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده ، تعریف کلید بنز
  • ساخت اسمارت کی بنز به صورت تخصصی و با نیروهای متخصص
  • ساخت کلید و ریموت بنز در محل

اگر در مسافرت و یا در بین راه سوئیچ و ریموت خودرو خود را گم کردید یا به هر شکلی آن را از دست دادید می توانید با تماس با مرکز تخصصی نگین غرب 09124802295 تماس بگیرید و از خدمات باز کردن درب ماشین ، ساخت سوئیچ و روشن کردن خودرو این مرکز به صورت سیار در تمامی شهرستان ها بهره مند شوید.


سوئیچ و ریموت مدل های بنز

ساخت سوئیچ و ریموت بنز کلاس S

خدمات مناسب با بالاترین کیفیت در مجموعه نگین غرب ویژه خودرو بنز کلاس S از جمله ساخت سوئیچ ، پروگرام و کددهی ریموت ، تعمیر و تعریف ریموت ، ساخت سوئیچ یدک ، تراش کلید و باز کردن درب انجام می شود. ساخت سوئیچ و ریموت بنز کلاس S برای مدل های S500 – S350 انجام می شود.

 ساخت وخدمات سوییچ وریموت بنز

 

مدل های بنز کلاس E شامل E 350کوپه – E200 لیفت – E300 – E350 – E350 کروک – E63 – E280 – E230 – E230 فیس لیفت می باشد و خدمات ساخت ، تعمیر ، تعریف ، پروگرام ، کددهی ، خام نمودن و … برای سوئیچ و ریموت بنز کلاس E ارائه می شود.

ساخت سوئیچ و ریموت بنز کلاس C

یکی دیگر از کلاسهای خودرو بنز C می باشد و مدل های این خودرو C200 – C300 – C350 – C63 AMG – C280 – C180 می باشد. خدمات ساخت سوئیچ و ریموت بنز کلاس C و همینطور کددهی و خانم نمودن ، کپی ریموت ، باز کردن درب خودرو ، تراش تیغه کلید و … در مرکز تخصصی نگین غرب انجام می شود.

خدمات ریموت

مراحل ساخت سوئیچ بنز برای این دسته با توجه به تنوع محصول بسیار پیچیده می باشد ، سیستم ایموبلایزر در گروه بنز جزو دسته های پیشرو در صنعت خودروسازی آلمان می باشد. این تفاوت ها موجب شده تا ساخت سوئیچ و ریموت بنز یکی از پیچیده ترین خدمات می باشد و در صورت انتخاب نیروی متبحر شما در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کرده اید. اگر کلید خودرو بنز خود را گم کرده اید در سریعترین زمان ممکن اقدام به حذف آن کرده و برای آن کلید بنز جدید تعریف کنید. برخی از مدل های خودرو دارای کلید هایی می باشند که کد ندارند.

برخی از خدمات نیاز به دستگاه های تخصصی دارد که این دستگاه ها فقط در مراکز معتبر پیدا می شود و کار کردن با این ابزار نیاز به افراد متخصص دارد زیرا در صورتی که فرد در این زمینه تخصص نداشته باشد علاوه بر اینکه امنیت خودرو شما به خطر می افتد هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت کنید.

اما امروزه خوردوهای دارای سیستم ایموبلایزر می باشند. نگین غرب خدمات تراش تیغه انواع مدل سوئیچ و ریموت بنز را انجام داده و آنها را برای خودرو شما معرفی می نماید. شما می توانید باطری و یا قاب ریموت بنز خود را تعویض کنید. با تماس با مرکز ما می توانید از خدمات ما در زمینه باتری و قاب ریموت و قیمتها اطلاع پیدا کنید.

قیمت سوئیچ و ریموت بنز

قیمت ساخت سوییچ بنز باید بدانید که این خودرو دارای مدل های مختلف و کلاس های مختلفی می باشد. از جمله مدل های آن می توان به بنز کلاس C – بنز کلاس S – بنز کلاس  B – بنز کلاس CL –  بنز کلاس CLE – بنز کلاس E – بنز کلاس GLE – بنز کلاس GLK – بنز کلاس ML – بنز سری SL و SLK نام برد.

این مرکز خدمات متفاوتی را از جمله ساخت سوئیچ بنز کلاس C – ساخت ریموت بنز کلاس S – ساخت سوئیچ بنز کلاس  B – سوئیچ بنز کلاس CL –  ریموت بنز کلاس CLE – ریموت بنز کلاس E – سوئیچ بنز کلاس GLE – ساخت سوئیچ بنز کلاس GLK – ساخت سوئیچ بنز کلاس ML – ساخت بنز سری SL و SLK ارائه می کند.

متفاوت بودن قیمت ها در زمینه سوئیچ و ریموت به کیفیت خدمات و همینطور براساس مدل های این خودرو می باشد. برخی از این محصولات به صورت کپی های سوئیچ و ریموت اصلی بوده و کیفیت مناسبی دارند. در صورتی که برخی از سوئیچ و ریموت ها چینی درجه 2 و 3 می باشند. برخی از این سوئیچ ها کیلس بوده و تفاوت قیمت با محصولات معمولی دارند.