سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت سوئیچ و ریموت خودرو

خدمات وساخت سوییچ وریموت وقاب ریموت

    نظر

خدمات وفروش سوئیچ و ریموت بنزقیمت ساخت سوئیچ وریموت بنز

سوئیچ و ریموت بنز دارای مدل های مختلفی می باشد و از آنجایی که قیمتها بر اساس مدل خودرو و سوئیچ بنز متفاوت است و همچنین خدمات متفاوتی برای آن نیاز است. قیمت ها نیز متغیر است. در صورت نیاز به خدمات سوئیچ و ریموت با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

تعمیر سوئیچ بنز

سوئیچ و ریموت بنز شما ممکن است در اثر برخی از حادثه ها از جمله شکستن ، افتادن در آب و یا … خراب شود و یا در اثر حادثه گم شده و یا دزدیده شود.  شما می توانید برای دسترسی به سوئیچ و ریموت بنز خود با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما را از جمله ساخت سوئیچ یدک بنز یا ساخت ریموت – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را با بالاترین کیفیت با بهترین و به روز ترین ابزار به شما ارائه دهند. همچنین در صورتی که شما  امکان جا به جایی خودرو را ندارید متخصصین ما به صورت سیار در محل شما در سراسر ایران و تمامی مناطق تهران ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حاضر شده و با امکانات مدرن روز خدمات ساخت سوئیچ بنز و ساخت ریموت بنز را ارائه می دهند.

ساخت وخدمات ریموت بنز و قاب ریموت

ریموت بنز دارای انواع متفاوتی می باشد. شما برای سفارش مدل ریموت و قاب ریموت بنز مورد نظر خود می توانید با مرکز تخصصی ما تماس گرفته و از مشاوره متخصصین متبحر ما در این زمینه بهره مند شوید و مدل مورد نظر خود را در سایت و اینستاگرام ما مشاهده کرده و سفارش ریموت و قاب ریموت بنز خود را ثبت نمایید.

خودرو بنز دارای انواع مختلف از جمله سری w – بنز c200 – بنز sl500 – بنز c350 – بنز cls – بنز e250 – بنز e230 – بنز e300 – بنز  slk می باشد. شما می توانید برای ساخت ریموت بنز با بالاترین کیفیت با متخصصین ما تماس بگیرید. ساخت ریموت کد دار – تعمیر ریموت دزدگیر – ساخت ریموت و تعویض ریموت بنز از تخصص این مرکز با 22 سال سابقه در این زمینه می باشد.

 

o    متخصص در باز کردن درب بنز در محل با رویت کردن مدارک شناسایی اتومبیل

o    ساخت ریموت بنز و کددهی ریموت کیلس گو تا سال 2015

o    ساخت کلید بنز در صورت گم شدن و یدکی با دستگاه تمام اتوماتیک

o    پاک کردن کد خطای بنز با دستگاه دیاگ مخصوص

تعویض قاب جدید بنز و نیز باطری ریموت