سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت سوئیچ و ریموت خودرو

تورهای گردشگری داخلی وخارجی لست سکند

    نظر

با لست سکند آشنا شوید

این سایت از حدود 10 سال پیش کار خود را در زمینه تور ها داخلی و خارجی آغاز کرد. این سایت علاوه بر فروش تور و رزرو هتل در کشور ها و شهرهای مختلف ، تجربه های مسافران مختلف را در این زمینه مطالعه کنید و از آنها در سفر خود استفاده کنید. از بازرترین بخش های این سایت بخش سفرنامه می باشد که تعداد زیادی از کاربران را به این سایت جذب کرده است.
آژانس های مسافرتی می توانند در این سایت ثبت نام کنند و اطلاعات خود را در زمینه تور در این سایت وارد نمایند. بعد از بررسی اطلاعات آنها آگهی در سایت منتشر می شود.  در این سایت هیچگونه خرید و فروشی وجود ندارد و مشتریان برای خرید و ارتباط با آژانس ها می توانند از طریق اطلاعات با آنها در تماس باشند.

اطلاعت مختلف لست سکند

در این سایت تورهای مختلفی به شما معرفی می شود و شما می توانید با توجه به نیازهای خود ، زمان ، هزینه و علایق تور مورد نظر را پیدا کرده و مستقیما با آژانس ها تماس بگیرید. در صورتی که تور مودرد نظر خود را پیدا کردید و به توافق لازم رسیدید شما می توانید مبلغ مورد نظر را برای خرید و یا پیش خرید تور واریز نمایید.

اگر زمینه تورهای ایرانگردی و جهانگردی ، اخبار گردشگری ، هتل ها و جاذبه های گردشگری در شهرهای مختلف نیاز به اخبار و اطلاعات دارید شما می توانید با ورود در این سایت به آنچه که می خواهید درست یابید. علاوه بر این بخش شما می توانید سفرنامه مسافران و همینطور نقد های آنها در زمینه هتل ، تورها و آژانس های مسافرتی را بخوانید و تجربه های آنها برای مسافرت بهره مند شوید.